Liebster, šta je to?

Prvo, želim da se zahvalim dragoj Dori sa bloga Happy chez moi koja me je kandidovala za ovu divnu nagradu i tako mi održala današnje dobro raspoloženje i čak ga još podigla, kao nekim svojim ranijim lepim postovima. O čemu se, zapravo, radi? Odgovorite na 11 pitanja, označite 11 blogova koje volite da čitate i na koje svraćate a da imaju manje od 200 pratioca, i postavite novih 11 pitanja za te ljude. Lako je, zanimljivo, i pretpostavljam da služi da se ljudi bolje upoznaju i da se blogovi izreklamiraju. Evo odgovora na Dorina pitanja:

izvor: google
izvor: google

1. Koji je tvoj omiljeni miris,a da nije parfem?
Ozbiljno se dvoumim između mirisa tek pokošene trave i mirisa kiše.

2. Šta bi uradila kada bi na lutriji dobila milion dolara?
To je bar lako. Preselila bih se u Beograd, deo novca uložila da bih njegovu vrednost uvećala, i svake godine išla na bar tri poštena putovanja.

3. Kome se diviš i zašto?
Svom dečku. Zbog svega što je prošao sa mnom. Ja sam inače fina osoba. Ali on me je potpuno razmazio, pa sada snosi posledice.

4. Šta te oduševljava?
Trenutno, moji nokti nalakirani u sedam duginih boja. Inače, dobra knjiga, poljupci na suncu, oluja, ljudi koji mi pokazuju da im značim.

5. Kada bi mogla da biraš destinaciju i kada ne bi postojala prepreka finansijske prirode gde bi otišla na odmor?
Životna želja mi je da obiđem svet. Ako bih morala da odaberem bilo koju destinaciju za početak, to bi bila neka azijska zemlja. Tajland.

6. Da li veruješ u ljubav?
Verujem da smo bez ljubavi ništa i da je ljubav svima potrebna. Pritom ne mislim na romantičnu verziju ljubavi. Svako će pronaći nešto što želi da voli, nešto što će ga motivisati da ulaže vreme i energiju zauzvrat dobijajući ispunjenje.

7. Koja knjiga je najviše uticala na tebe?
Teško pitanje. Možda Svetlost severa, zato što se identifikujem sa glavnim likom i ima fantastičan kraj.

8. Šta te najviše iritira?
Ljudi. Ništa me drugo ne može tako iznervirati.

9. Da li tvoj život makar malo liči na ono kako si ga zamišljala pre deset godina?
Pre deset godina imala sam deset, jedanaest godina. Ne sećam se da sam tada mnogo razmišljala o budućnosti. Tada nisam znala da fakultet postoji pa se nisam mogla zamisliti na istom. Ali pretpostavljam da su još tad počeli da me truju holivudski filmovi i da sam želela da imam drugarice sa kojima sam nerazdvojna, da budem popularna u društvu i da imam savršenog dečka. Od svega se samo dečko ostvario.

10. Koji je tvoj najveći talenat?
Posle velikog uspeha koji sam doživela pre dva dana, počinjem da mislim da je to magija odabiranja savršenog poklona za osobe koje to zaslužuju.

11. Šta najviše voliš na sebi?
Oči.

Neću kandidovati blogove, a ko želi, može da odgovori na sledeća pitanja:

1. Da li sanjaš u boji ili crnobele snove?

2. Šta te uvek podseti na detinjstvo?

3. Da imaš 24 časa koji će se kada isteknu izbrisati i samo ti ćeš se sećati đta se desilo, šta ćeš uraditi?

4. Koja je tvoja omiljena linija gradskog prevoza?

5. Da li više voliš jutro ili noć, i zašto?

6. Da li misliš da su bele laži dobre i da li ih koristiš?

7. Šta je tvoj najjači adut?

8. Kako si dobio/la ideju da pokreneš blog?

9. Da li više voliš da se na odmoru u nekoj zemlji opuštaš ili istražuješ?

10. Gde bi voleo/la da živiš i zašto?

11. Koja zemlja je dosad ostavila najveći utisak na tebe i zašto?

5 thoughts on “Liebster, šta je to?

  1. 1. Da li sanjaš u boji ili crnobele snove?

    Uglavnom u boji, ponekad crnobele.

    2. Šta te uvek podseti na detinjstvo?

    Neki ljudi, neka mesta, neka hrana…

    3. Da imaš 24 časa koji će se kada isteknu izbrisati i samo ti ćeš se sećati đta se desilo, šta ćeš uraditi?

    Opljačkaću banku i pobeći odavde hehe

    4. Koja je tvoja omiljena linija gradskog prevoza?

    Ako misliš na to čime volim da se vozim, odgovor je uban, odnosno podzemna železnica. A ako mislis na relaciju kojom volim da putujem, nemam je.

    5. Da li više voliš jutro ili noć, i zašto?

    Najviše volim izlazak i zalazak sunca, jer je predivan prizor (:

    6. Da li misliš da su bele laži dobre i da li ih koristiš?

    Pa sad, to je već diskutabilno. Laži nisu dobre, ali prećutkivanje i zataškavanje sigurno da jesu. I to radim samo kad moram 😉

    7. Šta je tvoj najjači adut?

    Uh, pa ne znam…crna kosa 😀

    8. Kako si dobio/la ideju da pokreneš blog?

    Auu duga priča..uglavnom greškom je napravljen ali volim tu grešku (:

    9. Da li više voliš da se na odmoru u nekoj zemlji opuštaš ili istražuješ?

    Nisam još bila na odmoru

    10. Gde bi voleo/la da živiš i zašto?

    U Beču, zato što mi je to životna želja, jednostavno obožavam taj grad.

    11. Koja zemlja je dosad ostavila najveći utisak na tebe i zašto?

    Nisam ja baš toliko putovala, ali kad budem odgovoriću ti 😉

    Super su pitanja i hvala na nominaciji (:

    Свиђа ми се

  2. Ja se izvinjavam što ovako upadam, ali pošto sam volim da se igram a nova sam u blogosferi, reših da nadoknadim propušteno. A i pitanja su baš neobična i inspirativna. 🙂
    1. Da li sanjaš u boji ili crnobele snove?
    Sanjam živo i raznobojno. 🙂
    2. Šta te uvek podseti na detinjstvo?
    Nažalost, loša muzika koju smo kao klinci slušali tih devedesetih, a koja se povampirila i ponovo postala popularna poslednjih godina.
    3. Da imaš 24 časa koji će se kada isteknu izbrisati i samo ti ćeš se sećati šta se desilo, šta ćeš uraditi?
    Možda bih otišla na audiciju za X faktor ili tako neko treš pevačko takmičenje – ja se dobro zabavim, a niko se posle ne seća mog blama. Možda se očekivalo da menjam svet i učinim nešto krupno ili plemenito, ali, eto, ja bih samo malo zabave.
    4. Koja je tvoja omiljena linija gradskog prevoza?
    Ovo pitanje me baš iznenadilo. Prvi impuls je da viknem – nijedna, mrzim gradski prevoz! 🙂 Ali kad bolje razmislim, volim sve trole koje idu od Studentskog trga do Narodne biblioteke, eto.
    5. Da li više voliš jutro ili noć, i zašto?
    Kad dobro spavam, volim i noć, jer spavam, i jutro jer se probudim odmorna. Kad mi naiđe period nesanice, mrzim i jedno i drugo. 🙂
    6. Da li misliš da su bele laži dobre i da li ih koristiš?
    Ne koristim ih, nemam problem da kažem istinu kad treba, samo je lepo upakujem. 🙂 A valjda je ok, nije mi problem kad mene lažu na sitno, ne ljutim se, ipak su bele. 🙂
    7. Šta je tvoj najjači adut?
    Ovo pitanje je ustvari mnogo teže nego što deluje na prvi pogled, tako da stvarno ne znam… Možda baš to što umem da kažem šta mislim na prihvatljiv način pa da ne moram da se služim belim lažima?
    8. Kako si dobio/la ideju da pokreneš blog?
    Prvo sam se sa drugaricom dogovorila da zajedno pokrenemo blog posvećen jednoj dragoj osobi, pa ipak nekako nisam bila spremna da se upustim u pisanje i odustala sam… nekoliko meseci kasnije, kad je njen blog već zaživeo, ja sam odlučila da započnem svoj, ne znam ni sama kako ni kojim povodom, samo mi je nešto kvrcnulo u glavi.
    9. Da li više voliš da se na odmoru u nekoj zemlji opuštaš ili istražuješ?
    Ono malo putovanja na koja sam išla, uglavnom ekskurzije, bila su uglavnom organizovana kao jurcanje sa jednog mesta na drugo, da se vidi što više znamenitosti za krakto vreme, što je lepo, ali se nekako svi utisci izmešaju i nema vremena da osetiš i upoznaš neko mesto na miru. Volim da istražujem nova mesta, ali pod uslovom da to nije s brda s dola. Više volim da provedem deset dana u jednom mestu, ali da ga do kraja obiđem i upoznam, nego da jurcam na sve strane i sve vidim površno. Tako da prednost dajem opuštanju, istraživanje može samo ako je opušteno. 🙂
    10. Gde bi voleo/la da živiš i zašto?
    Nemam neku posebnu želju po pitanju mesta, važnije je kako i s kim nego gde. 🙂 Neka bude neko mirno predgrađe nekog većeg grada, bilo kog i bilo gde u svetu, da skoknem do grada kad nešto zatreba, a da se ipak vratim u neki svoj mir.
    11. Koja zemlja je dosad ostavila najveći utisak na tebe i zašto?
    Od onoga što sam do sada uspela da vidim, najveći utisak je na mene ostavio Pariz, mada sam ga obišla na brzinu i nedovoljno opušteno istražila 🙂 tako da bih volela da odem ponovo da dopunim utiske.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

