Tri stvari odaju čoveka…

… njegove oči, njegovi prijatelji i njegova omiljena pesma.

Dobro, svi znamo za izreku Oči su ogledalo duše, kao i za onu S kim si, takav si, koja se odnosi na drugi deo za prijatelje i njihov uticaj na naše ponašanje. Ove dve tvrdnje su dovoljno često korišćene, te im ne moram posvećivati više mesta u ovom tekstu. Mene zanima da li i vi mislite da čoveka odaje omiljena pesma.

izvor: google

Naime, kada sam završila osnovnu školu i upisala srednju, postojale su dve pesme koje sam smatrala omiljenima – The world is mine It’s my lifeMogu reći da su zaista odgovarale trenutku u kojem sam se tada nalazila. Završila sam školu i otarasila se gomile bednih ljudi, upisala Gimnaziju koju sam želela. Bila sam željna novih iskustava i osećala se kao da sam na vrhu sveta. Nepobediva. Lagano je taj osećaj prolazio kada sam videla kakvim sam ljudima okružena. Bila sam u depresiji koja se odražavala na ceo moj život neko vreme, a kada sam se i izvukla iz nje, ostala je prisutna u vremenu koje sam provodila u školi. Takođe, uvek sam imala tu potrebu da me ljudi vole, i da mi to i pokažu. Ne čudi onda što su moje nove omiljene pesme postale She will be loved Little girl. Naravno, bilo je tu još pesmica u međuvremenu, ali rekla buih da su ovo one koje su obeležile te periode. A koju pesmu sada volim? Supergirl(s don’t cry). Sam naslov dovoljno govori, ali objasniću vam zašto to ne bi trebalo da plačem. Zbog drugarice koju više nemam. Zbog mnogo ljudi kojih više nema u mom životu, zapravo. Zbog grubih reči i nesporazuma i mojim groznim (ne)raspoloženjima. Zbog najboljih i onih loših namera, i mojih i tuđih. Zbog svega što me zaboli, u stvari. Zbog nepravde i nepoštovanja i pokazivanja da te nije briga. Ali treba izdržati, zar ne, ne plači, ili bar nemoj često. Nemoj pred drugima.

Razmislite. Pokušajte da odaberete jednu iz nepreglednog mora pesama, i pažljivije je slušajte nego inače. Pročitajte reči par puta. Onda ćete videti šta drugi mogu da zaključe o vama. Možda ćete saznati nešto novo o sebi.

P. S. Hvala Jovani za prvu izreku, koja me je inspirisala da napišem tekst.

4 thoughts on “Tri stvari odaju čoveka…

  1. „Završila sam školu i otarasila se gomile bednih ljudi“,,, to je taj momenat kad zatvaraš vrata jednima, a otvaraš vrata drugima. Ubrzo shvatiš da ni tu nije sjajno, ali Bože moj, bolje je nego kod prethodne stanice. A da, svakako, na tom putu, uvek ide neka zanimljiva muzika, bejah u tim kupeima, odabira vrste pesme, jedna od njih tada, bila je i od Dima Bilana – Believe. Svaka čast na blogu. Retki su ljudi koji te dotaknu rečima, ili pak idejama. Ti si to uspela.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

