Dan bez telefona

Čim sam izašla iz stana i sišla niz stepenice zgrade, znala sam da sam ga zaboravila. Hodajući sam pretresala samu sebe, proveravajući džepove jakne, pa džepove duksa, a na posletku i džepove suknje. Nigde ga nije bilo. Ni prvi ni poslednji put, mislila sam, ne osećajući neraspoloženost već – olakšanje.

Dan je bio lep. Bilo je malo problema kada me je zanimalo koliko je vremena ostalo do kraja predavanja, ali onda bih pogledala na sat na zidu amfiteatra. Nisam se sekirala ni što ne znam koliko je sati kada sam išla na autobus ujutru, ni kada sam se vraćala. Jedina situacija kada sam zažalila što nemam telefon uz sebe bila je kada sam završila sat vremena ranije. Znala sam da je mom dečku tada bila pauza, ali nisam mogla da se vidim sa njim jer nisam znala gde je.

izvor: google

Počela je kiša i uz pomoć vetra silovito padala na moje lice, sprečavajući me da širom otvorim oči. Ulicu, dve dalje od moje zgrade, prepustila sam se. Dopustila sam vetru da mi strgne kapuljaču sa glave, zažmurila sam i dozvolila kapima da me umivaju. Njihov grub dodir je prijao. Otvarala sam oči povremeno, da se ne bih sudarila sa retkim prolaznicima ili udarila u izlog. Prijalo je tako blago pokisnuti, prijalo je biti bez stalnog nesvesnog stresa dok čekaš da ti se neko javi, prijalo je bilo hodati sporije znajući da niko, ali baš niko ne može da zna gde si i šta radiš. Ne može da te ubrza.

2 thoughts on “Dan bez telefona

  1. Dopada mi se to što pišeš.
    Podseća na vreme kad nisu postojali, na vreme kad sam stajala kraj prozora, gledajući na ulicu, zabrinuta u kasne sate, čekajući muža sa službenog puta, pa kad su se pojavili mali žalila što ga ne mogu sebi priuštiti.
    Sada ipak mogu bez njega, nekada je od velike pomoći, ali vikendom potpuno zaboravim da postoji.
    Svako dobro!

    Свиђа ми се

    1. Hvala puno. 🙂
      Vremena bez mobilnih telefona gotovo se i ne sećam, a danas smo gotovo primorani da imamo naloge na facebook-u i twitter-u da bismo videli rezultate ispita ili da li je čas otkazan. Stvarno ne znam kuda sve ovo vodi, ali to je već druga tema. Ovo je samo bio jedan dan u kom sam se ja potpuno preporodila, i želela sam da ga podelim ovde.
      Hvala, takođe. 🙂

      Свиђа ми се

Оставите одговор

